Miło nam poinformować, że przygotowane przez nas wnioski o dofinansowanie projektów wspierających eksport przedsiębiorstw uzyskały wsparcie w łącznej kwocie ok. 8,4 mln zł w ramach działania 2.25 FENG – Promocja marki innowacyjnych MŚP. Tym samym w naborze uzyskaliśmy 100% skuteczności!
1. 3E Kolczyński, Liżewski, Gędziorowski, Rostocki Sp. k., „Ekspansja zagraniczna marki produktowej Ordering Stack”, dofinansowanie: 804 847,60 zł,
2. Bart Sp. z o.o., „Rozwój marki produktowej Bart Sp. z o.o. na rynku międzynarodowym”, dofinansowanie: 1 923 421,23 zł,
3. Greenvit Sp. z o.o., „Promocja marki produktowej Greenvit na rynkach zagranicznych”, dofinansowanie: 1 377 319,41 zł,
4. Infimed Sp. z o.o., „Promocja polskiej marki produktowej Infimed na rynkach zagranicznych”, dofinansowanie: 1 075 852,34 zł,
5. Inter System A. Pawłowski, M. Soroka Sp. k., „Ekspansja zagraniczna marki produktowej Inter Play”, dofinansowanie: 1 850 881,35 zł,
6. Kaskat Dairy Sp. z o.o., „Rozwój marki produktowej KASKAT DAIRY na rynkach zagranicznych”, dofinansowanie: 1 310 119,89 zł.
Dziękujemy firmom za zaufanie i znakomitą współpracę. Kolejny nabór w ramach tego działania rozpoczyna się już 5 listopada. Zainteresowane firmy zapraszamy do kontaktu.


